FAQ's

How do you switch to Clinica las Mercedes?

We have a department specialized so your process is quick and fast. Call Clinica las Mercedes now at 305-423-4044.

Do you have to be a member of Clinica las Mercedes to participate and visit?

No, you can visit our centers as a guest. Call us for more information at 305-423-4044.

Is there a time limit with the doctor?

Clinica Las Mercedes does not limit the patient time your doctor. Call Clinica Las Mercedes for more information on 305-423-4044.

Do you offer free transportation?

Yes. We offer transportation 6 days a week all free of cost. Call Clinica Las Mercedes now for more information on 305-423-4044.

What pharmacy can I get my medicine?

In Clinica Las Mercedes we have our own pharmacy that brings your medicines with $ 0 deductible and delivery of medicines home.

Is there some copayment or deductible for services Clinica Las Mercedes offers?

There is no type of copayment or deductible when one joins the family of Clinica Las Mercedes. Call Clinica Las Mercedes now for more information on 305-423-4044.

Doctors speak my language ?

Our physicians speak English and Spanish . Call Clinica Las Mercedes now for more information on 305-423-4044.

I have to wait for open enrollment period to switch to Clinica Las Mercedes?

No. You can enroll at any time . Call Clinica Las Mercedes now for more information on 305-423-4044

CONTACT US NOW

Please complete the form below to have a representative contact you promptly about our services.

 

TESTIMONIALS

  • MI NOMBRE ES ANA RONDON PERTENEZCO A LA CLINICA LAS MERCEDES DONDE HE ENCONTRADO LA COMPRENSION, EL AMOR, EL CARIÑO, LA ATENCION PROFESIONAL NECESSARIA EN ESTA EDAD. DESDE QUE ESTOY EN LAS MERCEDES ME SIENTO OTRA PERSONA. SIENTO QUE HE RENACIDO.
  • YO COMENCÉ PRIMERO Y ELLA ESTABA EN OTRA CLINICA Y BUENO YO TUVE CONOCIMIENTO DE ESTA Y ME GUSTO MUCHO. LO MÁS QUE ME GUSTO SOBRE TODO ES LA RELACIÓN DE MÉDICO Y PACIENTE Y TODOS LOS TRABAJADORES COMO TIENEN LA RELACIÓN CON NOSOTROS. ES UNA RELACIÓN DE CARIÑO, UNA RELACIÓN DE FAMILIA Y ENTONCES...
  • PARA EL POCO TIEMPO QUE LLEVO ME SIENTO MUY CONTENTA. CONOCÍ A LOS MÉDICOS SON MUY BUENOS SON MUY COMPRENSIVOS CON NOSOTROS. ESTOY MUY CONTENTA
  • LLEGUE AQUÍ Y NOTE LA DIFERENCIA QUE HAY EN EL TRATO. ESTO MÁS QUE UNA CLÍNICA ES UNA CASA PARA UNO. TODOS NOS LLEVAMOS MUY BIEN Y SE PASA BIEN. SE PREOCUPAN MUCHO QUÉ ES LO MÁS IMPORTANTE Y LA SALUD DE LAS PERSONAS POR ESO ES QUE SOY MIEMBRO DE ELLA Y ME SIENTO...